الخميس، 30 ديسمبر 2010

سحب فلوسك من الشركات الى البنك الالكترونى


سحب فلوسك من الشركات الى البنك الالكترونى


ENGTAK


" بسم الله الرحمن الرحيم "


طبعا بالنسبه لسحب الفلوس من الشركات فـ ده انا عملته وانا بشرح الشركات ومكررتش اى شرح تانى خاص بالسحب لان زى ماقولنا كل الشركات بتقوم ع سكربت واحد او شكل واحد او مصطلحات واحده عشان كده مفهاش صعوبه لاكن برضوا هوضح اكتر للناس ..

عشان هلاقى ناس تعملها موضوع وتقولك هناخد فلوسنا ازاى من الشركه ياعم ؟
اول حاجه وانت ع حسـابك فـ الشركة وتكون وصلت للحد الادنى من الشركه وناقص انك تسحب فلوسك ومش عارف .. هتلاقى اشكال كتير لسحب فلوسك لاكن كلها واحده وانا هعرض معظم الاشكال اللى هتسحب فلوسك عن طريقها من الشركة ..










 دى الاشكال اللى هتلاقها جوه فـ حسابك تقدر تدوس عليها وتسحب فلوسك من ها لما توصل للحد الادنى .. وبعد لما تدوس عليها هينقلك لـ صفحه السحب .. 

طبعا انا مش شارح الكلام ده بالصور لان انا عامل شركات كتير .. وصعب اشرح كل ده ..

" ملحوظه " 
- لو لسه موصلتش للحد الادنى هتلاقى مفيش اى حاجه غير انه كاتبلك الحد الادنى اللى مفروض توصله .. 

- لو وصلت فعلا للحد الادنى هيقولك اختار البنك .. وبعد ماتختاره هيسالك احول ولا لا ؟ ومكتوب نو ويس .. طبعا هتختار يس عشان يحول ع طول ..

- لو طلب منك الـ PIN طبعا انت كاتبه وانت بتسجل فـ الشركات .. وانا بنصح الكل انه وهو بيسجل فـ الشركات يكتبه رقم سهل ويبقى واحد لكل الشركات .. عشان ميحصلوش مشاكل ..

" تم الحمدلله "

~ للتواصل والتعارف ~


ENGTAK

toti_st@hotmail.com

amrdiab_engtak@yahoo.com

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق